آخرین اخبار

11. فروردين 1400 - 12:07   |   کد مطلب: 38582
عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان گفت: در تأیید صلاحیت‌ها باید به قانون عمل شده و از برخورد سلیقه‌ای اجتناب شود.

به گزارش آوای سیدجمال، هادی بیگی‌نژاد صبح امروز در دیدار با اعضای ه‍یات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ملایر ضمن شنیدن گزارش رئیس هیات نظارت شهرستان از روند بررسی صلاحیت‌ها، بر اقدام هیات نظارت، مطابق با قانون و با توجه به استعلام از دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در تائید صلاحیت‌ها به قانون عمل شده و از برخورد سلیقه‌ای اجتناب شود.

 

وی با بیان اینکه تا حد امکان عملکرد هیات مستند به گزارش دستگاه‌های ذیصلاح بوده و در بررسی صلاحیت‌ها بر سلامت مالی و اقتصادی افراد دقت بیشتری صورت گیرد خطاب به جمع تصریح کرد: بر اساس قانون در بررسی صلاحیت‌ها اصل را بر صلاحیت افراد گذاشته  و در صورتی که گزارشی مبنی بر رد این صلاحیت دریافت و یا خود بدان آگاهی دارید از آن چشم‌پوشی نکنید تا سلامت شوراها در حد امکان حفظ شود.

 

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان با بیان اینکه در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بر اساس قانون و با توجه به اهمیت جایگاه، باید صلاحیت افراد برای تصدی این پست‌ها احراز شود گفت: این مهم به عهده شورای نگهبان گذاشته شده است، اما بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی بر عهده مجلس است.

 

وی گفت: هیات های مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای استانی از بین نمایندگان استان انتخاب شده و هیات های شهرستانی با نظر هیات استانی انتخاب می‌شوند.

 

هادی بیگی‌نژاد یکی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان همدان است و حجت‌الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس دو عضو دیگر این هیات سه نفره هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal