آخرین اخبار

18. فروردين 1400 - 13:12   |   کد مطلب: 38644
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه شهیدان و راه‌شان نماد و چراغ روشن ماست، گفت: امروز دشمن تنها اسلحه اش در دشمنی با ما تهدید و تحریم است که وقتی نماد ما راه شهیدان بوده، با آن هم راه به جایی نبرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام‌جمعه شهر اسدآباد هم نامگذاری سال 1400 در این شهرستان به نام شهیدان جمور را یک کار فرهنگی بی‌نظیر و با درایت فرمانده سپاه اسدآباد خواند و گفت: باید سیره و روش شهدا را در زندگی اجتماعی پیدا کنیم و آن‌گونه که آنان در جبهه حق علیه باطل ایستادند، امروز ما هم در مقابل دشمن بایستیم.

 

وی  راه شهیدان را نماد و چراغ روشن جامعه، مردم و مسئولان خواند و افزود: امروز اگر جنگ سخت نیست اما هنوز جنگ است البته راه ما همان است و شهیدان این راه را باعقیده طی کردند و امروز ما هم باید راه آنان را ادامه دهیم.

 

امام‌جمعه شهر اسدآباد با اشاره به جوشش راه شهیدان، گفت: دشمن امروز تنها اسلحه‌اش تهدید و تحریم است که با آن راه به جلو نبرده و  این قدرت نظام است که در مقابل یاوه‌گویان ایستاده است.

 

وی بابیان اینکه خانواده شهدا چشم‌وچراغ جامعه هستند، تأکید کرد: فرزندان شهیدان جمور یک نمونه اخلاقی هستند و باید امروز راه پدر را ادامه دهند و الگوی جامعه شوند.

 

شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور، دو بردار شهید که هر دو در عملیات کربلای 5 در 26 دی 1365 در دژ شلمچه به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal