آخرین اخبار

22. فروردين 1400 - 12:30   |   کد مطلب: 38679
حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفان در ماه رمضان علی‌رغم شرایط کرونایی عملی می‌شود، گفت: امسال با تهیه و توزیع 300 الی 400 غذای گرم در این شهرستان، نیازمندان میهمان خدا با نیت مرحوم بکایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه ضیافت الهی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و تصمیم ستاد کرونا، امسال هم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی قرآنی در مساجد و امامزاده ا و بقاع متبرکه معذوریم.

 

وی گفت: در این راستا اگرچه شرایط کرونا اجازه برگزاری مراسمات فرهنگی به ما در بقعه‌های متبرکه نداد، اما از فضای مجازی به‌عنوان یک فرصت استفاده و بهره خواهیم برد و گروه‌ها و کانال‌های در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از توزیع غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نیت یکی ز واقفان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) انجام می‌شود، قرار است هر شب 300 الی 400 غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی از اهداء سبد غذایی و هدایی به نیازمندان و البته طلاب آسیب‌دیده از کرونا در ایام نوروز خبر داد و افزود: در این زمینه به 200 طلاب حوزه‌های خواهران و برادران سبد غذایی اهدا شده است.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: در ایام نوروز به بیماران نیازمند در بیمارستان نیز کمک‌های شده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن است و پرداختن به امور قرآنی یک ضرورت است، یادآور شد: در همین راستا ترتیل قرآن را به‌صورت مجازی در یکی از مساجد شهرستان داریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد تأکید کرد: در این ایام روحانیون کارهای تبلیغی و فرهنگی خود را با تولید محتوا به‌صورت مجازی انجام می‌دهند و حق‌الزحمه آن را هم دریافت خواهند کرد.

 وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی امامزاده‌ها، هیأت امنا سه امامزاده شاخص سیداحمد، پیرحمزه و حسن‌آباد در فضای مجازی فعالیت دارند.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal