آخرین اخبار

25. فروردين 1400 - 18:53   |   کد مطلب: 38703
اسدالله ربانی مهرگفت: ستاد کرونای همدان با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، اسدالله ربانی مهر» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان همدان که با حضور وزیر بهداشت، شرایط استان در خصوص همه گیری ویروس کرونا، شرایط مراکز درمانی و  بهداشتی، وضعیت بیماران بستری و همچنین نحوه خدمت رسانی به بیماران کرونایی مرود بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: استاندار همدان که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بسر می برند نیز به صورت ارتباط تصویری و ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت می کند.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تصریح کرد: فرماندار شهرستان های تابعه استان همدان نیز به صورت ارتباط زنده تصویری و از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا حضور خواهند داشت.

 

ربانی مهر افزود: استان همدان همچون دیگر استان های کشور در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد که عبور از شرایط فعلی نیازمند رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و دورهمی های خانوادگی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.جلسات ستاد حضور دارند 

 

به گزارش نصیرنیوز به نقل از ایرنا به نقل از سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، با ابتلای ۹۸۸ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا شمار مبتلایان مثبت بستری و سرپایی از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون در این استان به ۴۲ هزار و ۶۹۴ نفر رسید.

 

دکتر «محمد طاهری» اظهار داشت: همچنین با فوت ۱۳ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۵۳ نفر رسید.

 

درحال حاضر تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal