آخرین اخبار

26. شهريور 1400 - 21:26   |   کد مطلب: 40063
دکتر سجاد حیدری گفت: تعداد ۴ مورد مطالبه در حوزه بهداشتی و درمانی را در قالب نامه از وزیر بهداشت مطالبه کردیم که مورد موافقت شفاهی قرار گرفت.

دکتر سجاد حیدری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از  ارائه ۴ مطالبه در حوزه بهداشتی و درمانی به وزیر بهداشت خبر داد و اظهار کرد: در سفری که وزیر بهداشت در ۲۵ شهریورماه به اسدآباد داشت، ۴ مطالبه در این حوزه به صورت نامه از وی درخواست کردیم که قول شفاهی انجام ۴ مطالبه مهم بیمارستان قائم ع را اخذ کردیم.
 

 

وی مطالبات حوزه بهداشت ودرمان شهرستان اسدآباد را شامل خرید دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی، مساعدت برای تامین تجهیزات بخش در دست احداث ICU ، تعویض اکسپوز تیوب دستگاه سی تی اسکن ، تامین اعتبار خرید تجهیزات اتاق عمل نروسرجری و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل برشمرد و گفت: این مطالبات مورد موافقت شفاهی وزیر قرار گرفت و استارت آن زده شد.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تصریح کرد: باتوجه به طرحهای توسعه ای پیش رو و وجود تنها یک دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی در تنها بیمارستان شهرستان، این حوزه نیاز به خریداری دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی با ظرفیت دو هزار لیتر و خردکن مجزا دارد که امروز و به عنوان یکی از درخواست‌ها تقدیم وزیر شد.

 

حیدری درخواست برای تامین تجهیزات بخش ICU که در حال ارتقا به ۱۱ تخت است را نیز از دیگر درخواست‌ها از وزیر بهداشت عنوان کرد و گفت: با توجه به کاربرد زیاد سی‌تی‌اسکن در این روزهای کرونایی و اتمام اکسپوز تیوب این دستگاه مهم در سه ماه آینده از آقای وزیر درخواست کردیم نسبت به مساعدت در تعویض و نوسازی این قسمت از سی تی اسکن مساعدت لازم را داشته باشد ،چرا که عدم نوسازی این بخش در ماه های آتی و اتمام اکسپوز تیوب سی تی اسکن برابر است با خلع سلاح شدن در برابرِ تشخیص کرونا!

 

وی خاطرنشان کرد: تجهیز اتاق عمل نروسرجری با توجه به جذب متخصص این تخصص (جراح مغزواعصاب) در آینده که از اعزام بیماران و سرگردانی شهروندان به مرکز استان خواهد کاست و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل از سه به پنج (با توجه به پاسخگو نبودن فضای فعلی و خدمات روزافزون این بخش) دو درخواست دیگر ما از وزیر محترم بهداشت بود.
 

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه قدم اول تا حصول نتیجه مطالبات با کمک نماینده مجلس  پیگیری خواهیم شد، افزود: مجموع برای انجام ۵ مورد مطالبات بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با پیگیری لازم جذب شود.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal