آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1400 - 10:31   |   کد مطلب: 38815
بهنام لطفی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون به دلیل شرایطی که کرونا حاکم کرده، مددجویی خودکفا نشده است، گفت: در طرح اطعام مهدوی امسال 10 هزار پرس غذای گرم و 400 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد اسدآباد توزیع شد.

 بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگارآوای سیدجمال، با اشاره به اینکه 4 هزار و 50 خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: این میزان خانوار بیش از 10 هزار نفر مددجو را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پارسال سال گذشته مبلغ ۱۳ میلیارد و 600 میلیون تومان مستمری به حساب خانوارهای تحت حمایت نهاد کمیته امداد واریزشده، است، افزود: در طول سال گذشته تعداد۲۶۰ نفر از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد اذعان کرد: باوجود شرایط ویژه‌ای که کرونا به وجود آورده، خانواده تحت حمایت این نهاد خودکفا نشدند که در صورت عادی شدن شرایط می‌توان این امر را انجام داد.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به ۶ میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی در قالب طرح اکرام، جهیزیه، جشن نیکوکاری، عاطفه‌ها، ماه مبارک رمضان، زکات، صدقه و....از سوی خیرین به مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

 

لطفی تصریح کرد: در ماه رمضان امسال تاکنون 350 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون در طرح اطعام مهدوی با مشارکت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تعداد 10 هزار پرس غذای گرم و تعداد ۴۰۰ بسته سبد کالا با کمک خیرین و نیکوکاران در بین خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند به ارزش .350 میلیون تومان توزیع شده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal