آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1400 - 9:34   |   کد مطلب: 38831
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با بالا رفتن شیوع ویروس کرونا در استان تردد‌های جاده‌های در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش آوای سیدجمال، صفر صادقی راد، کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: دیروز میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان ۴۳۲ هزار و ۷۰۰ مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۴۷۲ هزار و ۳۰۰ مورد بوده است، ۸ درصد تردد‌ها کاهش یافت.

 

او افزود: در این مدت ۴۶ هزار و ۹۰۰ خودرو وارد استان و ۴۵ هزار و ۶۰۰ خودرو از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال در ۳ درصد تردد‌های ورودی و خروجی خوردو‌ها در استان کاهش یافته است.

 

صادقی راد بیان کرد: محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در تردد خودرو‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در کاهش سفر‌های امسال تاثیر چشمگیری داشته است و هم اکنون استان همدان با توجه به جمعیتش یکی از بحرانی‌ترین استان‌های کشور در شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه ثبت تردد خودرو‌ها در استان از طریق ۷۴ دستگاه انجام می‌شود، ادامه داد: پرتردد‌ترین محور استان محور سه راهی بهار_همدان و ساعت اوج تردد این محور ۱۸ تا ۱۹ عصر بوده است.

 

اصادقی راد بیان کرد: دیروز بیشترین سرعت غیرمجاز خودرو‌ها در محور جاده‌ای کوریجان- سه راهی پایگاه نوژه و در ساعت ۷ تا ۸ روی داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal