آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1400 - 8:52   |   کد مطلب: 38936
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خرید دارو و تجهیزات مورد نیاز شهرستان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، اسلامعلی مولوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به عملکرد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: پرداخت اعتباری بالغ بر ۷۷۴ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت قائم(عج)، ۴۰۰ میلیارد ریال به معاونت بهداشتی و بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به معاونت آموزشی بخشی از این عملکرد است.

 

وی از پرداخت کارانه پرسنل و پزشک عمومی و متخصص تا پایان بهمن ۱۳۹۹، پرداخت کمک هزینه مسکن پرسنل، حق مأموریت پرسنل و اضافه کاری پرسنل تا پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد و تأمین اعتبار گسترش بخش ICU بیمارستان حضرت قائم(عج) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تعمیر و تجهیز محل استقرار دستگاه MRI با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات برشمرد.

 

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ابراز داشت: تأمین اعتبار مبلغ ۵ میلیارد ریال برای تکمیل دو واحد مسکونی پزشکان متخصص در محل بیمارستان حضرت قائم(عج)، تعمیر و تجهیز خوابگاه دانشجویی معاونت آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال، خرید تجهیزات آموزشی جهت دانشجویان دانشکده پرستاری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال نیز انجام شد.

 

وی ادامه داد: تأمین اعتبار طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی اعضای هیئت علمی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال و خرید دارو و تجهیزات مورد نیاز شهرستان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بخشی دیگر از اقدامات معاونت بوده است.

 

مولوی یادآور شد: تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی روستایی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، تأمین اعتبار تکمیل و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت ملت (محله میدان) به مبلغ ۴ میلیارد ریال، تأمین اعتبار فاز اول احداث پایگاه جاده‌ای فوریت پزشکی روستای پیرملو به مبلغ ۲ میلیارد ریال و تأمین اعتبار ادامه احداث ساختمان دانشکده پرستاری به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال نیز از اقدامات دیگر است.

 

وی گفت: در راستای پیشبرد اهداف دانشکده، استمرار پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای دانشکده مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal