آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1400 - 11:07   |   کد مطلب: 38956
شهردار شهر آجین شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری ساختمان شهرداری این شهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمید اسدی اظهار کرد: عملیات اجرایی و احداث ساختمان شهرداری شهر آجین در سال ۹۸ در سه طبقه با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع آغاز شده و در حال حاضر طبقه همکف این پروژه با ۴۰۰ متر زیربنا داری ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که در سال جاری یکی از اولویت های شهرداری این شهر افتتاح طبقه همکف ساختمان شهرداری آجین در هفته دولت خواهد بود.

 

شهردار شهر آجین پیشرفت فیزیکی کل پروژه را ۵۰ درصد برشمرد و افزود: تاکنون برای این طرح افزون بر یک میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام پروژه نیز به اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان نیاز است.

 

وی در ادامه با اشاره به پارک جنگلی ستران شهر آجین تصریح کرد: پارک جنگلی ستران به مساحت ۵۰ هکتار بوده که در سال جاری در این پارک در راستای ارتقاء سرانه فضای سبز شهر ۱۰ هکتار درختان مثمر بادام کاشته شد، علاوه بر آن حدود ۴۰ هکتار نیز درختان غیرمثمر در این پارک پیش از این کاشته شده است.

 

اسدی خاطرنشان کرد: به عنوان یکی از پروژه های عمرانی شهرداری شهر در سال جاری با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیون تومان نصب آلاچیق پارک جنگلی ستران انجام خواهد گرفت.

 

وی در بخش دیگری از وجود ۴۰ هکتار بافت فرسوده شهری در شهر آجین خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر پیگیر طرح بازآفرینی شهری این شهر هستیم تا نسبت به بازآفرینی بافت فرسوده شهر اقدام شود.

 

وی میزان بودجه شهرداری شهر آجین را در سال ۱۴۰۰ افزون بر دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان بودجه تصویب شده اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به پروژه های عمرانی و ۸۰۰ میلیون تومان به هزینه های جاری اختصاص یافته است.

 

شهردار شهر آجین در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی میدان امام علی(ع) به عنوان یکی از اولویت های شهرداری شهر آجین بوده که در سال جاری انجام خواهد گرفت.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal