آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 16:10   |   کد مطلب: 46508
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار اسدآباد گفت: همزمان با روز دانش‌آموز و استکبارستیزی، مراسم راهپیمایی 13 آبان با محوریت حمایت از مردم مظلوم غزه در شهرهای آجین، پالیز و اسدآباد برگزار می‌شود.

جلال زارع در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز همزمان با سراسر کشور به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی در شهر اسدآباد با تجمع مردم از مقابل دفتر امام جمعه این شهر آغاز و راهپیمایان از سمت خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، خیابان فرهنگ به سمت میدان غدیر حرکت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: سخنران محوری روز ۱۳ آبان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهرستان اسدآباد است.

 

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهر آجین همزمان با سراسر کشور، گفت: این مراسم راهپیمایی هم 9:30 دقیقه از مقابل بخشداری پیرسلمان برگزار می‌شود.

 

زارع خاطرنشان کرد: در شهر پالیز هم مراسم راهپیمایی همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۱۰صبح در مدرسه حضرت صدیقه(س)  برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی هر یک از مدارس با رویکرد اعلام انزجار از سلطه‌گران آمریکایی به مراه ارائه محتوای روشنگرانه در این راهپیمایی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این راهپیمایی  بیانیه محکومیت حمایت‌های خصمانه شیطان بزرگ قرائت خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد تلاش و تأکید بر نقش‌آفرینی دهه هشتادی هاو دهه نودی‌ها در این هم‌آورد مردمی از نکات برجسته این اجتماع مردمی خواند و افزود: همراهی والدین به همراه دانش‌آموزان در این اجتماع بزرگ را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal