آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1400 - 19:51   |   کد مطلب: 38963
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
آمار متوفیان کرونا در استان به ۲۰۹۹ نفر رسید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۹ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۹ نفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری بیان کرد: ۲۱۹ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۱۷۳ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۷۴۷ نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۶ مورد بود که ۱۱۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد:  ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۷ بیمار وخیم گزارش شده است.

 

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۴۳، بهار ۹۱۹، تویسرکان ۹۷۱، رزن ۷۲۶، درگزین ۲۶۹، فامنین ۳۰۱ و کبودراهنگ ۹۷۷ نفر است.

 

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و سه نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۲۶۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

همدان پرس

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal