آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 12:14   |   کد مطلب: 39098
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز خانگی در سطح شهرستان شناسایی و منجر به احیاء انرژی و وصول شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، نورالدین مرادی‌عاشور، از تشدید برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز برق در شهرستان خبر داد و افزود: با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز برخورد قانونی می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به تعداد ۴۰ هزار مشترک برق در سطح شهرستان افزود: از این تعداد مشترکان برق تعداد ۳۲ هزار مشترک برق خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری  اختصاص دارند.

 

مرادی عاشور همچنین با بیان اینکه از ابتدای طرح برق امید از آبان ماه سال ۹۹ تاکنون ۳۰ درصد مشترکان شهرستان مشمول برق رایگان شده اند، تصریح کرد: براساس آمار بار برق شهرستان در زمستان ۲۰ مگاوات و در تابستان به علت چاه های کشاورزی و وسایل سرمایشی ۸۰ مگاوات بوده که ۱۰ مگاوات آن ناشی از وسایل سرمایشی است.

 

وی نسبت به افزایش مصرف برق در تابستان پیش رو هشدار داد و یادآور شد: به علت کاهش میزان بارندگی ها طی زمستان سال گذشته و بهار امسال و فرارسیدن گرمای زودرس، با افزایش مصرف برق مواجه هستیم.

 

مرادی عاشور تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه، عدم استفاده از وسایل برقی پُرمصرف در ساعات پیک بار( ۱۱ تا ۱۷) و (۱۹ تا ۲۳)، استفاده از نور طبیعی روز و عدم استفاده از لامپ های پرمصرف برای تأمین روشنایی را مؤثرترین راهکارها برای رعایت الگوی مصرف و کاهش هزینه برق مصرفی دانست.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پرداخت مطالبات توسط مشترکین نقش مؤثری در خدمات رسانی مطلوب تر توسط ادارات خدمات رسان دارد، خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت توزیع برق اسدآباد برای گرفتن هر گونه خدمات غیرضروری از اداره برق می توانند با نصب سامانه «برق من» درخواست های خود را ثبت کنند.

 ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal