آخرین اخبار

14. خرداد 1400 - 12:34   |   کد مطلب: 39134
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: مراسمات ایام الله رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد در اسدآباد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی می‌توان به راه‌اندازی دسته عزاداری از دفتر امام جمعه تا مسجد جامع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد شهر و روستا، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع نان رایگان توسط نانوایی‌ها، فضاسازی، نشست مجازی برگزاری مسابقات از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و ... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

 

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌ تداوم انقلاب و نظام، عصاره اهداف عالیه انقلاب و چکیده آرمان‌های امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی آن حضرت نوشته شده است، گفت: وصیت‌نامه سیاسی الهی امام (ره) نقشه راه انقلاب در همه دوره‌ها و عصرها است.

 

الیاسی با اشاره به اینکه وصیت‌نامه امام (ره) در حقیقت صحیفه انقلاب، منشور معنوی آن و قطب‌نمای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: یکی از رهنمودها و توصیه‌های حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه ایشان حضور حداکثری در انتخابات و آگاهانه رأی دادن و انتخاب اصلح بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal