آخرین اخبار

30. خرداد 1401 - 17:56   |   کد مطلب: 42542
سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به برپایی نمایشگاهی از فعالیتهای بسیج با عنوان "اسوه" در 7 حوزه اسدآباد با هدف عینیت بخشیدن به موضوع بسیج پاره تن مردم است، گفت: بزودی هزار بسته معیشتی با کمک فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج بین افراد نیازمند شناسایی شده از سوی این فرماندهان توزیع می‌کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در آئین افتتاح نمایشگاه اسوه در سالن 9 دی در سپاه ناحیه این شهرستان، با بیان اینکه بسیج یکی از یادگارهای انقلاب و امام ره است که رشد و گسترش در عرصه های مختلف داشته، اظهار کرد: این انقلاب با وجود بسیج از گردنه های پر پیچ و خطرناک مانند فتنه ها، دوران کرونا، سیل وزلزله و.. عبور کرده و امروز شاهد حضور ثمره بسیج در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی هستیم.

 

وی به فعالیت بسیج در زمینه های مختلف از جمله حضور در جبهه جنگ تحمیلی ، مقابله با کرونا، رزمایش کمک مؤمنانه، کمک به مسئولان در راستای اهداف نظام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان 7 حوزه محلات شامل 4 حوزه برادر و 3 حوزه خواهر است که نمایشگاهی از فعالیتهای بسیجیان در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هدف از برپایی نمایشگاه های اسوه را نمایش بخشی از فعالیتهای بسیج به صورت عکس، پوستر و دستاوردها، عینیت بخشیدن به موضوع بسیج پاره تن مردم دانست و گفت: در کنار این نمایشگاهها، قرار است با کمک فرماندهان پایگاههای مقاومت هزار بسته معیشتی را که هر مسجد 50 بسته در نظرگرفته شده، بین افراد نیازمند شناسایی شده از سوی پایگاهها توزیع کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal