آخرین اخبار

21. خرداد 1400 - 17:12   |   کد مطلب: 39186
نماینده ولی فقیه در همدان درمان دردهای امروز را حضور مردم دانست و گفت: جامعه ما نیازمند فردی است که عملش درمان باشد نه اینکه تنها وعده دهد و حرف بزند.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان ضمن دعوت خود، کاندیداها و طرفداران آنها به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در ایام انتخابات یکی از موضوعاتی که رعایت آن بسیار ضروری است، رعایت اخلاق سیاسی و توجه به مسائل اخلاقی است.

 

وی با اشاره به اینکه پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام، جامعه اسلامی در حدود 35 سال دچار مشکلات اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شد، مطرح کرد: به مشکلات در دوران خلیفه سوم به حدی رسید که مردم او را در منزل خود به قتل رساندند.

 

امام جمعه همدان با بیان اینکه در اوج مشکلات مردم در مقابل منزل امیرالمومنین(ع) قیام کردند و از ایشان خواستند تا حاکم جامعه شوند، گفت:  حضرت امیر(ع) به خوبی می دانستند که جامعه آن روز با مشکلات بسیاری روبه رو است اما آنچه قابل ذکر است، تشخیص درست مردم بود که حل مشکلات را در حضور امیرالمومنین(ع) می دیدند.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد حضرت امیر(ع) بر این بود که بدون حضور و همراهی مردم، مشکلات قابل حل نیست، عنوان کرد: امروز نیز در کشور اگر به دنبال حل مشکلات، خصوصا مشکلات معیشتی هستیم، همراهی مردم و حضور آنها بسیار ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در همدان درمان دردهای امروز را حضور مردم دانست و گفت: جامعه ما نیازمند فردی است که عملش درمان باشد نه اینکه تنها وعده دهد و حرف بزند.

 

وی با اشاره به نامه 53 امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه تصریح کرد: بنابر این نامه مردم، ستون های استقرار دین خدا در جامعه و تقویت دین، امنیت جامعه و حل مشکلات هستند.

 

شعبانی به تشریح نقش مردم و مشارکت آنها در انتخابات پرداخت و مطرح کرد: حضور  مردم مانع از آن می شود که دشمن احساس کند  امنیت در جامعه پایین آمده و لذا نه تنها در رفع مشکلات که در عرصه بین المللی نیز حضور مردم بسیار موثر است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal