آخرین اخبار

22. خرداد 1400 - 12:43   |   کد مطلب: 39190
روح‌الله رستمی با بیان اینکه برای بنیان کشور هر رأی آگاهانه مثل یک خشت برای ساختن یک سرپناه ایمن است، شرایط فعلی جامعه آنقدر مردم را پخته و آموخته کرده است که ابزار دست سوداگران بازار قدرت و ثروت نشوند.

روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: انتخابات یک امر مهم و بااهمیت است که برگزاری باشکوه آن نقش مهمی در عرصه بین الملل، کشور و جامعه دارد.

وی حضور و مشارکت در انتخابات را یک امر مهم و اثربخش در جامعه دانست و گفت: امروز دشمنان ما چشم به انتخابات ۱۴۰۰ دوخته و به دنبال مشارکت پایین مردم در آن هستند‌.
 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خطاب به برخی می‌گویند قصد دادن رأی که حق آنان است را ندارند، گفت: در خانه اگر کس است یک حرف بس است، چون احساس می‌شود که شرایط فعلی جامعه آنقدر مردم را پخته و آموخته کرده است که ابزار دست سوداگران بازار قدرت و ثروت نشوند.
 

 

وی خطاب مردم رنج کشیده و عزیز کشور گفت: ملتی که برای سرنوشت خود تصمیم نگیرند، برای آنها تصمیم گرفته می‌شود، بنابراین شرکت در انتخابات حق است که هر فرد دارای واجد الشرایط می‌تواند آن حق را داشته باشد.
 

 

رستمی با بیان اینکه برای بنیان کشور هر رأی آگاهانه مثل یک خشت برای ساختن یک سرپناه ایمن است، خاطرنشان کرد: اگر برای ساختن این سرپناه در انتخاب دقت کافی نشود آن بنا بر سر ساکنانش خراب خواهد شد، به قول معروف هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی!
 

 

وی تأکید کرد: رأی مردم به کسانی باشد که ثابت کرده اند بین حرف تا عملشان فاصله کم است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal