آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1401 - 15:49   |   کد مطلب: 42021
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با اشاره به اینکه سپاه مقتدر افتخارت بسیار زیادی در عرصه علوم مختلف و نوظهور داشته و باید شکر این نعمت را به جا ورد، گفت: اگر وضعیت کشور ما همچون وضعیت مصر و عراق و سوریه و افغانستان نمی‌شود، مرهون سپاه همیشه مقتدر هستیم و نیاز است که این موضوعات را در جهاد تبیین تکرار شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه این شهرستان در سالروز شهادت حضرت علی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، سپاه را محور مقاومت خواند و اظهار کرد: ایرن اسلامی با وجود داشتن بازوی توانمندی چون سپاه قله های افتخار را درنوردیده است.

 

وی گفت: از افتخارات سپاه به عنوان نهاد مقدس حضور در میادین مبارزه با طاغوت، مدیریت جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، مدیریت سیل و زلزله و اپیدمی ویروس کرونا بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه سپاه مقتدر افتخارت بسیار زیادی در عرصه علوم مختلف و نوظهور داشته، گفت: این مجموعه در میادین سخت چه علمی و چه سیاسی و اجتماعی حضور داشته است و باید شکر نعمت را به جا آورد و قدر آن را بدانیم.

 

وی تأکید کرد: اگر وضعیت کشور ما همچون وضعیت مصر و عراق و سوریه و افغانستان نمی‌شود، مرهون سپاه همیشه مقتدر هستیم و نیاز است که این موضوعات را در جهاد تبیین به آن بپردازیم.

 

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه پاسدار یعنی ارزش و باید پاسدار این ارزشها و نیکی و خوبی ها و حمایت از نیازمندان، گفت: باید بیش از پیش به خود ببالیم و به این مجموعه و نهاد مقدس افتخار کنیم.
انتهای پیام/ن

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal