آخرین اخبار

30. خرداد 1400 - 13:22   |   کد مطلب: 39258
سرهنگ امیدعلی الیاسی، با قدردانی از مردم اسدآباد برای خلق حماسه ۲۸ خرداد، گفت: این حضور به درستی بیانگر ولایتمداری، بصیرت و بینش عمیق سیاسی و تعهد خالصانه به آرمان های انقلاب است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پیامی به مردم اسدآباد از خلق حماسه 28 خرداد قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:

 

" بسم الله الرحمن الرحیم "
 
حضور عزتمندانه و سراسر غرور مردم شریف و انقلابی دیار سیدجمال الدین اسدآبادی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خرداد به درستی بیانگر ولایت مداری ، بصیرت و بینش عمیق سیاسی و تعهد خالصانه به آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی می‌باشد .
بدون شک این مردم قدرشناس و همیشه در صحنه با حضور در پای صندوق های رای و خلق حماسه‌ای دیگر ثابت نمودند که همچون گذشته به ارزش های والای انقلاب اسلامی ، آرمان های امام(ره) و شهدا و رهنمودهای ارزشمند حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پایبند هستند.

اینجانب حماسه حضور ۲۸ خرداد را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی ، منتخبان محترم و مردم ولایت مدار اسدآباد تبریک گفته و از زحمات مخلصانه و ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم .

امید علی الیاسی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal