آخرین اخبار

5. تير 1400 - 14:13   |   کد مطلب: 39319
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روز گذشته در استان به صفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان به صفر رسید ,افزود:در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

 

او ادامه داد: براساس آخرین آمار‌ها از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۲ هزار و ۲۵۳ نفر در استان همدان براثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۱۸۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۴ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

 

طاهری گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۵ مورد بود که ۵۳ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

 

او افزود: ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۰۳، بهار ۹۷۸، تویسرکان یک هزار و ۲۲، رزن ۷۷۲، درگزین ۲۸۸، فامنین ۳۱۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۵ نفر است.

 

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۸۶ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۱۵ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۹۵۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان چهار شهرستان «فامنین، کبودراهنگ، رزن و اسدآباد» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal