آخرین اخبار

11. تير 1400 - 22:05   |   کد مطلب: 39377
با شناسایی ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۳۴۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۵ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۲ مورد بود که ۷۳ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی، ۱۹ بیمار در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

محمد طاهری با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۶۶ نفر در استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تاکنون جان باخته اند، گفت: در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ بیماری بر اثر این ویروس فوت نکرده است.

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۱۰، بهار ۹۸۵، تویسرکان یک هزار و ۲۴، رزن ۷۷۶، درگزین ۲۹۰، فامنین ۳۱۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۹ نفر است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۰۸ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۲۷ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal