آخرین اخبار

15. تير 1400 - 10:43   |   کد مطلب: 39414
عارفه مرادی از چاپ کتاب "عشق به رنگ دیگر" با موضوع زندگینامه و روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این شهید نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت سید.

عارفه مرادی، نویسنده و طلاب پژوهشگر اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از چاپ کتابی با عنوان "عشق به رنگ دیگر " خبر داد و اظهار کرد: این کتاب زندگی پر فراز و نشیب شهیدی به نام "معراج آئینی"  است که در سال 1391 در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت رسید.

 

وی گفت: کتاب "عشق به رنگ دیگر " با موضوع بخشی از زندگینامه شهید "معراج آئینی" است که طی گفتگویی با پدر و مادر و همسر دوستان شهید انجام شده است.

 

نویسنده و طلاب پژوهشگر اسدآبادی تصریح کرد: شهید معراج آئینی با پایان دوران دبیرستان در زمستان سال 1387 برای استخدام در نیروی انتظامی اقدام و بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی و پس از تقسيم نیروها، به شهرستان بانه در استان کردستان اعزام و در پاسگاه "دول ارزن" بانه مشغول به خدمت شد و در نزديكی همان پاسگاه در روستای "كوخان" سكني گزيد.

 

وی افزود: در این کتاب خصوصیات اخلاقی، رفتاری و نحوه شهادت شهید آئینی و ارتباط قوی او با امام زمان(عج) را روایت می کند.

 

مرادی با بیان اینکه شهید معراج آئینی اهل همدان و مزارش نیز در باغ بهشت همدان است، خاطرنشان کرد: او هنگام شهادت تنها 25 سال سن داشته است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal