آخرین اخبار

10. مرداد 1400 - 10:43   |   کد مطلب: 39635
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: ۱۱ دستگاه تراکتور احتکاری در شهرستان اسدآباد کشف و متهم از سوی تعزیرات حکومتی این شهرستان به پرداخت جریمه محکوم شد.

به گزارش آوای سیدجمال، داریوش جودکی گفت: به دنبال دریافت گزارشی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان مبنی بر ثبت نکردن ۱۱ دستگاه تراکتور به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در سامانه، احتکار وی محرز و پرونده متهم در تعزیرات حکومتی اسدآباد مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده نیز متهم را علاوه بر الزام به فروش در شبکه رسمی با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به پرداخت بیش ۵۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تاکید کرد: اعلام موجودی کالا توسط واحدها طبق تبصره ۱ ماده ۶۰ قانون نظام صنفی از وظایف مسئول واحد صنفی به منظور اطلاع متولیان تنظیم بازار از چگونگی وضعیت کالاها در انبارها و مراکز عرضه است.

 

جودکی ادامه داد: اعلام موجودی انبارها علاوه بر ایجاد امنیت روانی بازار، ثبات و شفاف سازی قیمت ها در نهایت سبب کنترل بازار می شود.
 

 

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف موضوع را از طریق تماس با شماره ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir . اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal