آخرین اخبار

24. مرداد 1400 - 9:49   |   کد مطلب: 39756
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از افتتاح و بهره‌برداری کارخانه آب معدنی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مصطفی حیدری، اظهار کرد: در حال حاضر قسمت بیشتر دستگاه‌های این کارخانه نصب شده و با اتمام نصب  مابقی دستگاه‌ها این کارخانه وارد چرخه تولید خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ۲۰ نفر از جوانان بومی شهرستان به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه طرح توان تولید ۸۰۰۰ بطری آب معدنی را در هر یک ساعت خواهد داشت.

حیدری تصریح کرد: این کارخانه واقع در اراضی بیاج (انتهای شهرک سید احمد) از بیش از پنج سال پیش راکد و تعطیل شده بود که با جذب سرمایه‌گذار جدید در آینده نزدیک احیاء و به چرخه تولید باز می‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به کمبود مرغ در شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ماه محرم و افزایش تقاضای مردم برای مرغ میزان سهمیه اختصاص یافته به شهرستان متأسفانه پاسخگو نیست .

حیدری میزان سهمیه امروز اختصاص یافته مرغ به شهرستان را پنج تُن برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان سهمیه صبح امروز سه تا چهار تُن نیز به‌صورت آزاد مرغ گرم وارد بازار شده که در روزهای عادی این مقدار مرغ به نسبت جمعیت برای شهرستان کافی است.

وی همچنین یادآور شد: متأسفانه مردم نیز در بحث خرید مرغ عدالت را رعایت نکرده و بیش از مقدار و نیاز خانواده اقدام به خرید می‌کنند که همین امر نیز در بحث کمبود مرغ از نقش مؤثری برخوردار است.

حیدری بیان کرد: در حال‌ حاضر شهرستان اسدآباد دارای شش عمده‌فروشی و ۱۵خُرده‌فروشی عرضه مرغ بوده که بازرسی‌های لازم از سطح این واحدها به‌صورت مشترک و از طریق واحد بازرسی اداره صمت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل تقاضای بالا سهمیه مرغ فعلی اختصاص داده شده به واحدهای مرغ‌فروشی ظرف دو ساعت توسط مشتریان خریداری شده و واحدهای عرضه مرغ از همان دو ساعت ابتدایی فروش مرغ خود اقدام به تعطیلی مغازه خود می‌کنند.

ایسنا

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal