آخرین اخبار

26. مرداد 1400 - 12:19   |   کد مطلب: 39784
مهدی صمدپناهی با اشاره به اینکه براساس مصوبه ستاد کرونا و دستور دادستانی، همه باشگاه‌های ورزشی اسدآباد پلمب شدند، گفت: متأسفانه ورود افراد از طریق درب پشتی باشگاه است که معمولا" از منزل مسئول باشگاه ایجاد شده و اجازه ورود نداریم.

مهدی صمدپناهی، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از پلمب باشگاه‌های ورزشی تا پایان محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونای شهرستان و به دلیل فعالیت  بعضی از باشگاه‌ها بدون توجه به مصوبه ستاد کرونا، نامه مکتوب به مسئولان باشگاه زده شد که در صورت فعالیت با آنان برخورد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اما در بازرسی های که انجام شده، باز هم شاهد فعالیت باشگاه‌ها بودیم که با دستور دادستان و همکاری بهداشت و اماکن عمومی اقدام به پلمب باشگاه کرده ایم.

 

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد از باز کردن یک پلمب باشگاه بدون مجوز و معرفی به دادستانی خبر داد و گفت: البته در پی پلمب این باشگاه‌ها باز هم افراد را از طریق درب پشتی وارد و به فعالیت می‌پرداختند که معمولا" از منزل مسئول باشگاه ایجاد شده و اجازه ورود نداریم.

 

آوای سیدجمال: علی رغم مصوبه ستاد کرونا و شرایط حاد کرونایی در شهرستان اسدآباد با وضعیت قرمز، گزارشهای میدانی و مردمی نشان میدهد که تعدادی از باشگاهها بدون توج به این مصوبه و شرایط حاد با وجود پلمب بودن اقدام به فعالیت دارند. گویی پلمب بودن آنها کاری از پیش نبرده است چرا که فعالیت باشگاه‌ها به صورت زیرزمینی و از طریق دربهای پشتی صورت می‌گیرد. می‌طلبد که دادستانی و فرمانداری ورود ویژه کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal