آخرین اخبار

27. مهر 1400 - 10:51   |   کد مطلب: 40354
مهدی صمدپناهی با بیان اینکه با نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهرستان اسدآباد و انجام واکسیناسیون، وضعیت ورزش روبه بهبودی است، گفت: تا قبل از کرونا بیش از 3 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته داشتیم که امسال این تعداد به هزار و 319 نفر رسیده است و این نشان از اثر منفی کرونا دارد.

مهدی صمدپناهی، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: برگزاری همایش صبحگاهی ویژه آقایان و بانوان در زمین چمن مصنوعی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی گلزار شهدای ورزشکار با حضور ورزشکاران، برگزاری مسابقات بومی محلی در طویلان سفلی، مسابقات فوتسال در شهر آجین از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

 

وی از رونمایی کتابی با عنوان "خانواده ایده‌آل، ازدواج آسان و آگاهانه" به نویسندگی آقای استواری در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: این امر با حضور معاون سازمان ورزش و امور جوانان استان رونمایی خواهد شد.

 

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به اثر منفی کرونا بر ورزش، گفت: باتوجه به وجود محدودیتهایی که از سوی ستاد کرونا مطرح و اجرا شد، تأثیر زیادی بر روند ورزش و روحیه ورزشکاران داشت چراکه با وجود محدودیتها ما مجبور به تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی شدیم.

 

وی با بیان اینکه با نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهرستان و انجام واکسیناسیون، وضعیت ورزش روبه بهبودی است، افزود: جامعه به سمت ورزش آمده و البته پروتکلهای بهداشتی در بین جامعه ورزشی رعایت می‌شود.

 

صمدپناهی ورزش کردن در راستای سلامت دانست و گفت: با انجام واکسیناسیون در رده سنی پایین و کودکان و نوجوانان قطعا" خانواده‌ها با آرامش بهتری به سمت ورزش و اماکن ورزشی پیش می‌روند.

 

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان اسدآباد 35 هیأت ورزشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: البته همه این هیأتها فعال نیستند، برخی از آنها برنامه های محوری و کاربردی داشته و برخی نوپا هستند، صد البته برخی هم به دلیل کمبود امکانات ورزشی زیاد فعال نیستند.

 

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تا قبل از کرونا بیش از 3 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته داشتیم، افزود: در حال حاضر هزار و 319 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان فعال هستند که از این تعداد هزار و 209 نفر آقاو 110 نفر خانم هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal