آخرین اخبار

5. شهريور 1400 - 22:34   |   کد مطلب: 39871
حجت‌الاسلام سیدموسی حسیندی‌مجد بااشاره به حادثه سال ۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید مسئولان ما رفتار و منش شهیدانی چون شهدای دولت الگوی زندگی و کارشان قرار دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسیندی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد بااشاره به روایتی از غررالحکم در خصوص دینداری، اظهار کرد: آنچه تقوا را لطمه می زند، موضوع تبعیت از هواهای نفسانی و شهوت است.

 

‌وی بااشاره به بزرگداشت هفته دولت و قدردانی از خدمات استاندار، فرماندار و مسئولان ادارات، تصریح کرد: هر دولتی خدمات و زحمات خود را داشته و دولت دوازدهم خدماتی داشته که ما نباید سیاه‌نمایی کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به حادثه سال ۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، حوادث تروریستی را محکوم کرد و گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در طول تاریخ انقلاب اسلامی تقدیم شده که باید مسئولان ما رفتار و منش شهیدانی چون شهدای دولت الگوی زندگی و کارشان قرار دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند چرا مردم شایسته این نوکری‌ها هستند، افزود: کابینه دولت سیزدهم کار خود را با یک جهشی شروع کرده و این قابل تقدیر است و انتظار می رود با همین روحیه مردمی و جهادی مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal