آخرین اخبار

20. شهريور 1400 - 8:00   |   کد مطلب: 39999
نورالدین مرادیان‌عاشور عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.

نورالدین مرادیان‌عاشور، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  بااشاره به پایداری شبکه های توزیع برق شهرستان، اظهار کرد: این شبکه‌ها کاملا پایدار است و هیچ مشکل فنی ندارد.

 
وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان، توزیع کننده برقی است که به آن تحویل می‌شود، افزود: پیرو اطلاع‌رسانی‌های مکرر در گزارشات رسانه ها و جراید و اخبار صداوسیما خاموشی ها ناشی از کمبود نیروی تولید شده از طرف نیروگاههای کشور است‌.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.

وی از شهروندان خواست با صبروحوصله و سعه صدر و پیش بینی های لازم تا زمان رفع مشکل کشور در انجام وظایف ذاتی باری‌گر شرکت توزیع باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal