آخرین اخبار

25. شهريور 1400 - 10:02   |   کد مطلب: 40057
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۷۸۰ هزار دُز واکسن کرونا تا ۲۳ شهریور امسال در این استان تزریق شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد خزائی اظهار داشت: ۵۰۳ هزار دُز واکسن کرونا در نوبت اول و ۲۷۷ هزار دُز در نوبت دوم در این استان تزریق شده است.

 

 

وی اضافه کرد: ۴۳ درصد افراد مشمول طرح ملی واکسیناسیون در نوبت اول و ۲۴ درصد در نوبت دوم واکسینه شدند.

 

خزائی بیان کرد: همچنین در نوبت اول واکسیناسیون علیه کرونا ۴۵.۵ درصد مشمولان این طرح در مناطق شهری و ۳۲.۵ درصد در جامعه روستایی نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند.

 

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هم اینک واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۶۰ به قبل یعنی ۴۰ سال به بالا در پایگاه های تجمیعی این استان در حال انجام است.

 

 

خزائی ادامه داد: علاوه بر این واکسیناسیون فعالان در برخی از رسته های شغلی از جمله رانندگان تاکسی اینترنتی، دانشجویان و فرهنگیان در حال انجام بوده و برخی به پایان نیز رسیده است.

 

وی درباره واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستایی اظهار داشت: هنوز این موضوع از سوی وزارت بهداشت به همدان ابلاغ نشده است و در صورت دریافت مجوز از آمادگی کافی برای تزریق واکسن برخوردار هستیم.

 

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین و تویسرکان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند./ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal