آخرین اخبار

1. مهر 1400 - 8:41   |   کد مطلب: 40117
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
۸ بیمار کرونایی دیگر در استان جان باختند
با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۱۳ مورد رسیده است | از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان ملایر، اسدآباد، تویسرکان و فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۱۳ مورد رسیده است.

 

 

دکتر محمد طاهری بیان کرد:  همچنین با شناسایی ۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۷ هزار و ۲۸۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۴ هزار و ۲۸۹ نفر رسید.

 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۷۴ مورد بود که ۲۰۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 

 

طاهری اضافه کرد: ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۸ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

 

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۸۸، بهار یک هزار و ۳۹۱، تویسرکان یک هزار و ۴۲۲، رزن یک هزار و ۸۴، درگزین ۳۶۲، فامنین ۳۸۳ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۲ نفر است.

 

 

طاهری خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۱۷۰نفر در ملایر، سه هزار و ۴۶۶ نفر در نهاوند و ۱۰ هزار و ۶۴۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

 

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان ملایر، اسدآباد، تویسرکان و فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

همدان پرس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal