آخرین اخبار

16. مهر 1400 - 17:19   |   کد مطلب: 40245
امام‌ جمعه اسدآباد گفت:وظیفه داریم در هر مسؤلیت و مقام و منصبی با تمام وجود پرچم دین و ولایت را برافراشته نگه داریم و شمشیر زن رکاب امام زمان و ولایت باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: همه ما از روحانیون تا دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، بازاریان و ...باید در مقابل نیرنگ دشمنان بایستیم و از جان و مال خود برای اسلام و دفاع از اسلام با درس گرفتن از ایثار و فداکاری امام علی (ع) برای دفاع از دین  مایه بگذاریم.

 

 

وی با اشاره به آغاز ربیع الاول و سالروز هجرت نبی اکرم از مکه مکرمه به مدینه و نیز نزول آیه ‌۲۰۸ سوره بقره تصریح کرد: امیرالمؤمنین برای دفاع از دین با فداکاری تمام از جان خود گذشتند و شبانگاه در بستر پیامبر اکرم خفتند تا اسلام و پرچم اسلام جاودانه بماند.

 

حسینی مجد با بیان اینکه همواره امامان ما فداکارانه از اسلام و دین اسلام دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر جنبه‌های مختلف اسلام را بنگریم خواهیم دید که امامان ما  چه شمشیرها در مقابله با مشرکین زده اند و چه ایثارگری‌هایی که امامان و پیامبران برای اینکه دین اسلام به دست ما برسد انجام داده‌اند.

 

وی با متذکر شدن سیره و منش و روش امیرمؤمنان علی (ع) به مؤمنین و حاضرین در  نماز جمعه ،ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از ارزش‌ها، انقلاب، ولایت و اهداف نظام و خون شهدا دفاع کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به فداکاری و شجاعت شیخ فضل الله نوری در دوران مشروطیت برای دفاع از اسلام بیان کرد: باید مانند شیخ فضل‌الله نوری‌ها پرچم اسلام را برافراشته نگه داشت و حفظ کرد و از دشمنان نهراسید.

 

حسینی مجد در ادامه با تاکید بر تقوای الهی، ترک محرمات و عمل به واجبات افزود: بنا بر فرمایش پیامبر اسلام هر کس خود را از زبان ،شکم و شهوت حفظ کند از همه بدی‌ها و خصلت‌های بد دور خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه با دور کردن بدی‌ها از خود تقوا فراهم می‌شود و باید بدی‌ها را از خود دور کنیم تا تقوا فراهم شود، اضافه کرد: بنا بر فرمایش امیرالمؤمنین (ع)اگر خصلت‌های بد مانند دروغ، ستم کردن و جهالت و نادانی از انسان برداشته شود در زندگی  انسان خوبی خواهید بود.

 

امام‌ جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به ۱۷ مهرماه مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: همواره وجود سبز پوشان نیروی انتظامی برای مردم مایه امنیت و آرامش بوده که قدردان زحمات ارزشمند آنان هستیم.

 

حسینی مجد خاطر نشان کرد: باید با راهکارهایی جدید بتوان آثار جرم را کم رنگ تر کرد چرا که هر روز با پیشرفت، نوآوری‌ها شکل و شمایل جرائم  نیز به روز تر می‌شود.

 

وی یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های امروز مردم را در بحث جرائم فضای مجازی برشمرد و گفت: به حق در بحث کشف جرائم در فضای مجازی نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه کشور وزارت اطلاعات ورود خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است .

 

حسینی مجد با تاکید بر پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی یادآور شد: مردم فهیم ما می‌دانند با هر گونه قانون شکنی و بی حرمتی به قانون سنگ روی سنگ بند نخواهد بود./ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal