آخرین اخبار

27. مهر 1400 - 8:48   |   کد مطلب: 40351
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان دوچرخه سواران از همدان تا اصفهان با شعار «حفاظت ازمنابع آبی و محیط زیست» با حمایت شرکت آب منطقه ای به مدت دو هفته رکاب می زنند.

به گزارش آوای سیدجمال،  محمد ضروری، مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان گفت: تیم دوچرخه سواری از همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن تا اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، رکاب خواهند زد.

 

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای توسعه ورزش و به مناسبت روز تربیت بدنی در وزات نیرو توسط پیشکسوتان دوچرخه سواری ۶ استان کشور از فردا 27 مهرماه به مدت دو هفته آغاز می شود، اظهار کرد: در این راستا تعداد 12 نفر از پیشکسوتان که عنوان "از هگمتانه تا نقش جهان" را برای این پویش برگزیده اند، مسیرهای مربوطه را که شامل همدان، ملایر، اراک، نراق، محلات و شهرستان های استان اصفهان و در نهایت شهر اصفهان است را رکاب خواهند زد.

 

ضروری با بیان اینکه سرپرست این تیم دوچرخه سواری را مهندس ابراهیم اسدیار که از پیشکسوتان شرکت آب منطقه ای است، برعهده دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه با حمایت شرکت آب منطقه ای و قسمتی از سوی اداره کل محیط زیست استان همدان اجرایی خواهد شد.

 

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای همدان در پایان تصریح کرد: دوچرخه سواران این تیم از استان های همدان، خراسان، مرکزی، قزوین، آذربایجان غربی و غیره هستند و رکاب زنی آن ها تا هشتم آبان ماه ادامه دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal