آخرین اخبار

28. مهر 1400 - 9:42   |   کد مطلب: 40362
حسین بیاتی‌فر اورژانس اجتماعی با هدف آمادگی اقدام و دخالت در مسائل اجتماعی نظیر کودک آزاری، همسرآزاری و سالمندآزاری و آسیب‌های مربوط به دختران فراری و خانواده های از هم گسیخته را دارد، گفت: این اورژانس در اسدآباد نوپا است و بیشترین آسیبهایی که به آن می‌پردازد، مربوط به طلاق، خودکشی، خشونت، مسئله فضای مجازی است.

حسین بیاتی‌فر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به 89 نفر معلول بینایی در شهرستان اسدآباد وجود دارد که از این تعداد 28 نفر مستمری بگیر بهزیستی هستند.

 

وی از اجرای طرح غربالگری بینایی یا طرح آمبلیوپی در سه مرکز اسدآباد خبر داد و افزود: این طرح برای کودکان ۳ تا ۶ سال است که یک مرکز با دستگاه و دو مرکز دیگر به صورت سنتی و با تابلو انجام می‌گیرد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به ایجاد اورژانس اجتماعی در سال ۸۶ در سطح کشور با هدف خدمات دهی به مردم در زمینه های مسائل و مشکلات اجتماعی، روحی و روانی و... تصریح کرد: اورژانس اجتماعی در اسدآباد نوپا است.

 

وی خاطرنشان کرد:  اورژانس اجتماعی مانند اورژانس پزشکی است که با مسائل و بیماریهای اجتماعی سروکار دارد، در طول شبانه روز آمادگی اقدام و دخالت در مسائل اجتماعی نظیر کودک آزاری، همسرآزاری و سالمندآزاری و آسیبهای مربوط به دختران فراری و خانواده های از هم گسیخته را دارد.

 

بیاتی‌فر با اشاره به وجو آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه، یاداور شد: بیشترین آسیب در شهرستان مربوط به طلاق، خودکشی، خشونت، نزاع های دسته جمعی، اعتیاد و مسائل مربوط به فضای مجازی است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal