آخرین اخبار

19. آبان 1400 - 12:28   |   کد مطلب: 40545
حمید اسدی با اشاره به اینکه شهر پالیز پیش از این به دلیل روستا بودن و داشتن دهیاری، هزینه جمع آوری زباله را از مردم دریافت می‌کرد، گفت: با پیوستن محلات جنت آباد و مزرعه بید به شهر و پرداخت عوارض از سوی مردم از پرداخت هزینه هزینه جمع‌آوری زباله معاف می‌شوند.

 حمید اسدی، شهردار شهر پالیز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از ممنوعیت پرداخت وجه در قبال جمع آوری زباله در این شهر خبر داد و اظهار کرد: با الحاق دو روستای جنت آباد و مزرعه بید و مصوبه شهر شدن آنها با عنوان شهر پالیز، شهروندان از پرداخت وجه برای جمع آوری زباله معاف شدند.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از اینکه دور روستای جنت آباد و مزرعه به دیگر ملحق و تبدیل به شهر شوند، از سوی دهیاری اداره می‌شد و اهالی مجبور به پرداخت مبلغی برای جمع آوری زباله بودند، گفت: با شهر شدن پالیز و پرداخت عوارضات سالیانه دیگر شهروندان نیاز به پرداخت وجه در قبال جمع آوری زباله ندارند.

 

شهردار شهر پالیز تصریح کرد: هزینه جمع آوری زباله که مدت ان 45 روزه بوده و برای هر خانوار 10 هزار تومان مصوبه شده بود، در این ماه به عهده خود شهروندان است و باید تحویل پیمانکار شود و از ماه آینده نیازی به پرداخت وجه ندارند.

 

وی تأکید کرد: هر دو محله جنت آباد و مزرعه بید از اول آذر برای پرداخت هزینه جمع  آوری زباله معاف هستند.

 

اسدی با اشاره به اینکه جمعیت شهر پالیز 4 هزار و 200 نفر است، گفت: شهرداری این شهر از لحاظ امکانات تنها دارای یک نیسان و بابکت است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal