آخرین اخبار

20. خرداد 1402 - 12:04   |   کد مطلب: 45224
شهردار شهر پالیز با اشاره به بازدید استاندار همدان از شهر پالیز و برخی پروژه‌های آن گفت: آقای استاندار پرداخت 3 میلیارد برای پروژه سالن ورزشی و اولویت قرار گرفن طرح فاضلاب این شهر را دستور داد.

حمید اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به بازدید اخیر استاندار همدان از شهر پالیز در هفته گذشته، اظهار کرد: سالن ورزشی شهر پالیز سال‌ها نیمه‌کاره و بلااستفاده مانده است که آقای استاندار در بازدیدی از این سالن، با قول پرداخت 3 میلیارد تومان برای راه‌اندازی آن، دستور تکمیل این پروژه را به مدیرکل ورزش و جوانان داد.

 

وی گفت: با تخصیص اعتبارات و انجام دستور استاندار همدان، سالن ورزشی شهر پالیز قرار است تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

 

شهردار شهر پالیز با اشاره به بازدید استاندار همدان از رودخانه شهر پالیز، گفت: آقای استاندار با بازدید از این محل نیز دستور داد مطالعات فاضلاب شهر پالیز در اولویت قرار بگیرد، البته مطالعه برای آب‌های روان‌ سطحی هم در دستور کار قرار گرفت.

 

وی یکی دیگر از درخوست‌های شهرداری پالیز را از استاندار خرید یک دستگاه جمع‌آوری ماشین زباله دانست و گفت: وی نیز بر این مسئله تأکید و قول مساعد برای انجام آن را داد.

 

اسدی با اشاره به بازدید استاندار از کنارگذر هم، گفت:  تأکید ما هم بر این است که برای سهولت در تردد کشاورزان و دامداران، زیرگذر در کمربندی و کنارگذر شهر باشد که وی نیز بر این مسئله و انجام آن تأکید کرد.

 

وی یادآور شد: 5 طرح و مطالبه با دستور کتبی به استاندار همدان تقدیم شد که دستور لازم برای انجام آنها از سوی وی گرفته شده است.

 

شهر پالیز یکی از شهرهای اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا است که با ادغام دو دو روستای جنت‌آباد و «مزرعه‌بید  در سال ۹۹  به شهر تبدیل شد و دارای جمعیت 4 هزار و 200 نفره با وسعت ۲۰۰ هکتاری است، البته شهرداری آن در سال 1400 شروع به فعالیت کرده است.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal