آخرین اخبار

27. آبان 1400 - 8:28   |   کد مطلب: 40616
بخشدار پیرسلمان در ستاد کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شهر آجین بر انجام واکسیناسیون به صورت خانه به خانه تاکید کرد. ✅تشکیل ستاد کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شهر آجین

به گزارش آوای سیدجمال، در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا و اقناع سازی شهروندان آجین برای واکسیناسیون ستاد کرونا با حضور معاونت بهداشتی دانشکده علوم، امام جماعت مستقر در شهر آجین، جانشین پایگاه شهید بروجردی بخش ، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر آجین برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

 

 

محمود فیروزبخت بخشدار پیرسلمان در این جلسه با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از شرایط ویژه بیماری کرونا تزریق واکسن است، گفت:  شهروندان آجین باید با تیم های تزریق واکسن بصورت خانه به خانه همکاری کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به همت مجموعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد و با همکاری دستگاههای اجرایی و متنفذین،صد درصد جامعه هدف بسیاری از روستاهای بخش پیرسلمان  واکسینه و دز اول واکسن را دریافت کردند، باید با برنامه ریزی مدون و همکاری همه جانبه اعضا ستاد ، متنفذین ، اصحاب رسانه و مدیر کانالها در فضای مجازی در اقدامی جهادی آمار تزریق واکسن کرونا در شهر آجین را از ۷۸ درصد به صد در صد برسانیم.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal