آخرین اخبار

9. آذر 1400 - 11:17   |   کد مطلب: 40730
محمدرضا اعتصام از اجرای مانور زلزله در مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: در این مانور دانش آموزان آموخته های خود را در زمان برگزاری مانور و بروز زلزله فرضی به اجرا کردند.

محمدرضا اعتصام، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، بااشاره به اجرای ۲۳ مرحله از مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، اظهار کرد: امسال این مانور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» در مدارس سطح شهرستان برگزار شد.

 

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راستای برگزاری مانور زلزله اقدام به آموزش دانش آموزان و فراهم کردن شرایط قبل از زلزله، تصریح کرد: در این مانور دانش آموزان آموخته های خود را در زمان برگزاری مانور و بروز زلزله فرضی به اجرا کردند.

 

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه مربیان امداد و نجات و نجاتگران این جمعیت از چند روز پیش از زمان اجرای مانور در مدارس شهر و روستاهای شهرستان حضور پیدا کرده و آموزش‌های لازم را ارائه کردند، افزود: از جمله این آموزش‌ها پناهگیری به موقع و صحیح و خروج ایمن و شناسایی نقاط امن و ناامن محیط کلاس و مدرسه بود.

 

 

 

وی یادآور شد: این مانور به صورت پایلوت در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) با حضور اعضا محترم ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و مسئولین از روند اجرای مانور بازدید کردند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal