آخرین اخبار

13. آذر 1400 - 13:10   |   کد مطلب: 40772
‍ استاندار همدان با بیان اینکه اسدآباد، رزن، درگزین و فامنین در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند گفت: اقدامات لازم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان همدان فراهم شود.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان و اصحاب رسانه به‌خاطر همکاری و اقناع بخشی جامعه در زمینه مقابله با کرونا اظهار کرد: با رعایت اصول بهداشتی که به‌ شکل کلی صورت‌گرفته و اقداماتی که در استان انجام شده، پنج شهرستان در وضعیت زرد و پنج شهر دیگر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 

وی با بیان اینکه آبی شدن وضعیت کرونایی به معنای عادی انگاری شرایط نیست؛ زیرا ممکن است این وضعیت ناپایدار باشد گفت: رعایت پروتکل‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون در سطح استان الزامی است.

 

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا، به‌شکل دقیق و منظم در سطح استان اجرایی شود تأکید کرد: برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل‌ها الزامی است.

 

 

وی با بیان اینکه کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت انجام دهند گفت: کمیته‌ها طرح‌ها و پیشنهادات خود در ارتباط با اجرای سکوی هوشمند مدیریت را نیز ارائه کنند.

 

 

قاسمی‌فرزاد ضمن اینکه از دانشگاه‌ علوم‌پزشکی خواست طرح شهید سلیمانی را مورد حمایت، پیگیری و نظارت جدی قرار دهد بیان کرد: باید اقدامات لازم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان نیز فراهم شود.

 

 

وی تزریق واکسن کرونا برای زنان باردار را مورد تاکید دانست و در ادامه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مقدمات اقناع‌ جامعه برای تزریق دُز سوم واکسن کرونای دانش آموزان را فراهم کنند گفت: در تلاش هستیم تا با تزریق واکسن کرونا اکثریت جامعه را در سطح گسترده ایمن‌سازی کنیم.

 

 

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ایمن‌سازی گسترده دانش آموزان استان با تزریق دو دز واکسن کرونا مورد تاکید است گفت: اصناف و بازاریان کارت واکسیناسیون خود را در معرض دید مشتریان و بازدیدکنندگان خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal