آخرین اخبار

10. بهمن 1400 - 16:01   |   کد مطلب: 41310
استاندار همدان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری اسدآباد تأکید کرد:
لزوم انتخاب نیروی انقلابی، جوان باتجربه و فسادستیز برای ادارات اسدآباد/شرکایی عدالتمحور و پاکدست است
علیرضا قاسمی‌فرزاد عدالت محوری، پاک دستی، مردمداری، توانمندی را از ویژگیهای حسینعلی شرکایی، سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد خواند و گفت: آقای شرکایی با اصول و محورهایی که دولت برای خدمتگزاری مشخص کرده، همکاران و رؤسای دستگاهها را از بین افراد انقلابی، جوانان با تجربه، فسادستیز، عدالت محور انتخاب کند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید اسدآباد با اشاره به اینکه دولت در تأمین کالاهای اساسی مشکل ندارد، اظهار کرد: قبلا" در استان همدان برای تأمین مرغ صف‌های طولانی می کشیدند و امروز میزان مصرف 150 تن مرغ و تولید  استان 230 تن مرغ است و این یعنی 70 تن تولید اضافی است و به دیگر استانها صادر می‌شود.

 

وی با اشاره به سهمیه استان همدان در ایجاد 100 هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن، گفت: باید بتوانیم این میزان مسکن را در ظرف 4 سال بسازیم، البته باید در این زمینه شهرداری، شورا ، نظام مهندسی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی کمک کنند.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از توجهات رئیس جمهور به معضل اشتغال و تولید است، گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است و البته با رفتار و عملکرد دول سیزدهم ای اعتماد در حال بازگشت است.

 

وی با اشاره به وجود فضای همدلی و وحدتی که در اسدآباد که دست مایه خوبی برای آقای شرکایی و کار در این شهرستان است، افزود: انتظار می‌رود که با کار جهادی برنامه های دولت در این شهرستان پیگیری شود.

 

قاسمی فرزاد با قدردانی از تلاشهای آقای کتابی در طول ۱۴ ماه، گفت: تغییر فرمانداران، رؤسای دستگاههای اجرایی با تغییر دولت‌ها یک امر طبیعی و یک سنت است.ر طول این مدت هم شاهد عملکردی از آقای کتابی بوده ام که در بخش های دیگر از وی استفاده خواهد شد.

 

وی با برشمردن مسئولیت‌های مختلف آقای شرکایی در عرصه خدمت، گفت: گفت: وی دو دوره عضو شورای شهر بوده و از جنس مردم و بخشدار خزل بوده است.
 

 

استاندار همدان عدالت محوری، پاک دستی، مردمداری، توانمندی را از ویژگیهای آقای شرکایی خواند و گفت: با اصول و محورهایی که دولت برای خدمتگزاری مشخص کرده، همکاران را از بین افراد انقلابی، جوانان با تجربه، فسادستیز، عدالت محور انتخاب کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal