آخرین اخبار

16. آذر 1400 - 11:42   |   کد مطلب: 40798
علی رستمی از برگزاری کارگاه آموزش مصاحبه‌گر در اسدآباد خبر داد و گفت: این کارگاه به همت گروه جهادی شهیدان رستمی و با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس و در راستای تألیف کتاب "نقش اسدآباد در دفاع مقدس" برگزار می‌شود.

علی رستمی، نویسنده کتابهای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برگزاری کارگاه آموزشی مصاحبه گری با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تحقیقات گسترده ای در زمینه نقش آفرینی اسدآباد در دوران دفاع مقدس انجام شده که به دنبال تألیف این کتاب هستیم.

 

وی ادامه داد: در راستای این امر فرهنگی تاکنون از 95 نفر فعالان اسدآبادی که در دفاع مقدس نقش منحصر به فردو یا فعال داشتند، مصاحبه صوتی و تصویری انجام شده است اما این امر هنوز تکمیل نشده و به منظور تکمیل این امر با ایجاد کارگاه آموزشی مصاحبه گری و تربیت افراد مصاحبه کننده به دنبال این هستیم این کتاب را به نتیجه برسانیم.

 

نویسنده کتابهای دفاع مقدس با بیان اینکه 25 مقطع مهم در جنگ تحمیلی داریم که اسدآباد با وجود رزمندگان زیادی در آن نقش مهم ایفا کرده است، افزود: برخی از مقاطع نیاز به 10 راوی و برای مقاطعی دیگر نیاز تعداد کمتر داریم که به نقش آفرینی اسدآباد در دوران دفاع مقدس بپردازند.

 

وی با اشاره به انجام 200 مصاحبه از 95 رزمنده اسدآبادی در دوران دفاع مقدس، گفت: کارگاه آموزشی مصاحبه‌گری به مدت 8 ساعت در محل ضلع جنوبی دانشگاه پیام نور به صورت رایگان برگزار می‌شود و از بین افراد شرکت کننده 20 نفر علاقه‌مند انتخاب و برای مصاحبه با رزمندگان کمک خواهند کرد.

 

رستمی یادآور شد: البته این گروه جهادی بنا دارد در آینده کارگاههای تدوین، داستان نویسی، تاریخ نویسی، ویرایش را برای تولید محتواهای دفاع مقدس برگزار کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal