آخرین اخبار

23. آذر 1400 - 10:31   |   کد مطلب: 40862
شاهین کلانتری‌بنگر ایجاد بزرگترین مرکز مجموعه گردشگری غرب استان همدان در ورودی شهر اسدآباد با وسعت 140 هکتار، ایجاد بزرگترین مسیر هوایی گردشگری در منطقه اسدآباد در روستای ملحمدره به عنوان تله کابین، ایجاد کارگاه عظیم سازندگی مصالح نوین ساختمانی کشور، اجرای مجموعه صنعتی و تولید و استقرار تجهیزات لازم برای استفاده از انرژی پاک(باد و خورشید)، ایجاد شهرک خودروهای ترانزیتی، ایجاد باغ ویلا را از مهمترین موضوعاتی دانست که سرمایه گذاران می‌توانند با همکاری شهرداری روی آنها سرمایه گذاری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، شاهین کلانتری بنگر، شهردار شهر اسدآباد 22 آذر 1400 در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران ترکیه ای با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های خوب در شهرستان برای سرمایه گذاری، اظهار کرد: اسدآباد مرکز علم، دانش و فکر است.

 

 

وی ایجاد بزرگترین مرکز مجموعه گردشگری غرب استان همدان در ورودی شهر اسدآباد در پارک جنگلی با وسعت 140 هکتار، ایجاد بزرگترین مسیر هوایی گردشگری در منطقه اسدآباد در روستای ملحمدره به عنوان تله کابین، ایجاد کارگاه عظیم سازندگی مصالح نوین ساختمانی کشور، اجرای مجموعه صنعتی و تولید و استقرار تجهیزات لازم برای استفاده از انرژی پاک(باد و خورشید)، ایجاد شهرک خودروهای ترانزیتی، ایجاد باغ ویلا  را از مهمترین موضوعاتی دانست که سرمایه گذاران می‌توانند در ایجاد آنها فعالیت داشته باشند.

 

 

سرمایه گذار ترکیه ای خواستار سهولت در امور بوروکراسی اداری در شهرستان شد

 در ادامه سونر تلی، مدیر عامل شرکت ام. کا. تلی از کشور ترکیه که قرار است با همکاری شورا و شهرداری در شهر اسدآباد سرمایه گذاری داشته باشد، به امنیت در این کشور اشاره کرد و گفت: خوشحال است که در این شهر که ظرفیتهای خوبی در آنهست بتواند سرمایه گذاری کند.

 

 

وی خواستار سهولت در امور اداری و بوروکراسی های اداری برای سرمایه گذاری در این شهرستان شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal