آخرین اخبار

24. آذر 1400 - 20:39   |   کد مطلب: 40879
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد از سفر قریب الوقوع معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: دکتر رخشانی مهر در این سفر از تعدادی از پروژه های نیمه تمام و نیمه تکمیل آموزشی شهرستان بازدید خواهد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری مهرور  اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای هشت پروژه نیمه تمام آموزشی بوده که از این تعداد پروژه چهار طرح به شهر و چهار طرح به پروژه‌های روستایی اختصاص دارد.

 

 

وی افزود: برای تکمیل این تعداد طرح‌های آموزشی شهرستان به تفکیک پروژه کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی به چهار میلیارد تومان،مدرسه روستای قاضی‌مردان به ۷۰۰میلیون تومان، استخر شنای فرهنگیان هفت میلیارد تومان، مدرسه شهرک سیداحمد پنج میلیارد، مدرسه روستای وندرآباد سه میلیارد، مدرسه روستای مأوا ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشته که امیدواریم با بازدید دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور از پروژه‌ها بتوانیم بخشی از اعتبار لازم این طرح‌ها را برای تکمیل تأمین کنیم.

 

 

وی در ادامه از تجهیز ۴۶۰ کلاس درس سطح شهرستان به سیستم تهویه و فن خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۵۵۰ کلاس درس بوده که از این تعداد تاکنون ۴۶۰ کلاس به سیستم تهویه مجهز شده اند و ۹۰ کلاس تیز در دست اقدام قرار دارد.
 

 

عسگری مهرور همچنین با اشاره به اینکه ۹۵درصد دانش آموزان واجد شرایط شهرستان واکسن دُز اول خود را دریافت کرده اند ،گفت: خوشبختانه شهرستان اسدآباد در زمینه پوشش واکسیناسیون دانش آموزی دارای رتبه مطلوبی در سطح استان و کشور است که این این روند تا پوشش صد درصدی در هر دو دز ادامه خواهد داشت.

 ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal