آخرین اخبار

18. بهمن 1400 - 13:07   |   کد مطلب: 41387
حسین عسگری مهرور با اشاره به رشد و توسعه دانشگاهها و سوادآموزی بعداز انقلاب و تأکید بر تبیین گری موضوع دستاورد انقلاب توسط جامعه فرهنگی گفت: از ۳۵ میلیون جمعیت آن زمان ۱۴ میلیون باسواد بود که امروز در جمعیت 80 میلیونی بیش از 90 درصد باسواد در جامعه داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در جامعه بسیج فرهنگیان این شهرستان با اشاره به دو کلیدواژه معجزه قرن و انفجار نور در باب انقلاب در سخنان امام راحل، اظهار کرد: ما اقدامات و پیشرفتهای انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و خونهایی هستیم که این انقلاب را همچون باغبانی آبیاری کردند.

 

 

جامعه فرهنگی تبیین گر موضوع دستاورد انقلاب باشد

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی باید تبیین گر در موضوع انقلاب باشد، افزود: امروز دشنان متأسفانه در جنگ نرم که دامنه آن در فضای مجازی است، با ترویج یأس و نومیدی در جامعه به دنبال بسیاری از مسائل هستند.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تأکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب، گفت: ما در دوران رژیم پهلوی استقلال سیاسی نداشتیم، اما امروز استقلال سیاسی ما در سطح قدرتهای جهان دیده می‌شود.

 

 

 وی با بیان اینکه امروز ما در کشور مشکلات اقتصادی داریم و دشمن با تحریم به این مشکلات دامن می‌زند، افزود:  خواست ملتهای جهان است که امریکا را از منطقه اخراج کنیم و البته این اتفاق خواهد افتاد.

 

 

روزی توانایی تولید سیم خاردار را نداشتیم/امروز در فناوری حرف برای گفتن داریم

عسگری مهرور به دستاوردهای انقلاب در بخش علمی اشاره کرد و گفت: امروز ما در فناوری‌ها و علم مانند نانو، علم رباتیک، سلولهای بنیادین، واکسن کرونا، پزشکی، هوافضا پرتاب ماهواره پیشتاز و برتر هستیم، این درحالی است که روزی ما توانایی تولید سیم خاردار را هم نداشتیم.

 

 

وی بااشاره به توسعه دانشگاهها و سوادآموزی بعداز انقلاب، گفت: قبل از انقلاب 15 دانشگاه در کشور بوده که امروز بیش از دو هزار دانشگاه داریم، از ۳۵ میلیون جمعیت آن زمان ۱۴ میلیون باسواد داشتیم که امروز در جمعیت 80 میلیونی بیش از 90 درصد باسواد در جامعه داریم.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد فضای مجازی را فرصتی برای پاسخگویی به شبهات در خصوص دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: فرهنگیان این فضا را رها نکنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal