آخرین اخبار

8. دى 1400 - 9:11   |   کد مطلب: 41004
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری اولین کنسرت موسیقی این شهرستان در بهمن ماه ۱۴۰۰ پس گذشت دو سال از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا قاسمی اظهار کرد: طی دو سال گذشته برگزاری کنسرت به دلیل شرایط کرونا در سطح کشور  دارای محدودیت بود  که به تازگی وزیر ارشاد دستور برگزاری و فعال شدن دوباره  کنسرت ها را صادر کرده اند  و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز طی نامه ای  اجازه برگزاری کنسرت های موسیقی در سطح شهرستان‌های استان را  اعلام کرد.

 

 

وی گفت:در صورت پایدار بودن وضعیت و شرایط  شهرستان به دلیل کرونا کنسرت موسیقی شهرستان با حضور یکی از خوانندگان مطرح کشور بهنام بانی و یا علیرضا قربانی برگزار خواهد شد.

 

 

قاسمی در ادامه از برگزاری همایش سیدجمال الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفند ماه امسال خبر داد و یاد آور شد: به احتمال بسیار در این برنامه دو وزیر شامل وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت، که حضور در همایش، بازدید از یادمان سیدجمال و جلسه تخصصی بنیاد سیدجمال با حضور  این دو وزیر سه برنامه شاخص  در نظر گرفته شده در چیدمان برنامه های ۱۸ اسفندماه  است.

 

 

وی همچنین تصریح کرد: نمایشگاه عکس و خوشنویسی، نمایشگاه کتاب و فروش کتاب با تخفیف ویژه از دیگر برنامه های فرهنگ و ارشاد این شهرستان تاپایان سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal