آخرین اخبار

28. دى 1400 - 16:01   |   کد مطلب: 41197
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: حدود ۶۶ هزار نفر به عنوان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، داریوش حسینی افزود: با احتساب ۳۱ هزار متقاضی مسکن طرح «اقدام ملی و تولید مسکن» در مجموع نزدیک به ۹۷ هزار متقاضی مسکن در استان همدان در سامانه وزارت را ه و شهرسازی ثبت نام کرده اند.

 

 

وی تصریح کرد: امکان ثبت نام افراد مجرد نیز در این سامانه فعال شده است و پس از پایان زمان ثبت نام، مرحله پالایش اطلاعات و راستی آزمایی متقاضیان آغاز می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با تصمیم شورای ملی مسکن، نام نویسی در این طرح تا پایان بهمن تمدید شده و متقاضیان مسکن در استان همدان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح به نشانی www.saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت کنند.

 

داریوش حسینی افزود: طرح الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به حریم شهر همدان به سرانجام رسید و همه واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در این اراضی ساخته می‌شود.

 

بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، ۸۰ درصد اعتبار ساخت این واحد‌ها از طریق تسهیلات پرداختی به متقاضیان تامین می‌شود. 

 

 

وی تصریح کرد: در شهر همدان تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان، در دیگر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

پیش بینی می‌شود نزدیک به ۱۰۰ هزار متقاضی طرح ملی نهضت مسکن در استان همدان نام نویسی کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal