آخرین اخبار

6. بهمن 1400 - 9:27   |   کد مطلب: 41271
موسی الرضا غفاری از تخفیف 20 درصدی تمدید و تجدید پروانه کسب واحدهای صنفی در اسدآباد خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری و کاهش سویه اومیکرون همه واحدهای صنفی ملزم به نصب بارکد QR شناسه تزریق واکسن کرونایی در واحدهای صنفی هستند.

موسی الرضا غفاری، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله دهه فجر و 43 سالگی انقلاب، از تخفیف 20 درصدی تمدید و تجدید پروانه کسب واحدهای صنفی خبر داد.

 

وی گفت: این تخفیفات از ۱۲ تا پایان بهمن ماه اعمال می شود.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی بازاریان، کسبه مجتمع‌های تجاری و تمامی متصدیان واحدهای صنفی در کاهش سویه امیکرون و همچنین رعایت دستور العمل های بهداشتی در سطح واحدهای صنفی بر استمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد و گفت: نسبت به دریافت بارکد QR شناسه تزریق واکسن کرونایی سامانه سلامت و نصب آن در واحد صنفی که قابل روئیت باشد، اقدام کنند.

 

وی تأکید کرد: بازگشایی واحدهای صنفی و مغازه مشروط به تزریق واکسن کرونا و دریافت بارکد و نصب آن در ورودی مغازه که قابل روئیت عموم باشد، برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal