آخرین اخبار

6. بهمن 1400 - 18:08   |   کد مطلب: 41275
رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از انتشار فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت و حفظ منابع طبیعی و محوریت جنگل‌ها، نهال‌کاری، مراتع و آبخیزداری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سید امین مشعریان رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان  با اعلام انتشار فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت و حفظ منابع طبیعی گفت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی و جنگل‌ها موضوعی بسیار حائز اهمیت است که سود نگهداشت آن همگانی است. 

 

 

مشعریان افزود: در این راستا این مسابقه برنامه‌ریزی شد تا مردم عزیز با ارسال عکس‌های خود از موضوعاتی همچون نهالکاری، جنگل‌ها، مراتع، آبخیزداری و ... ضمن یادآوری آن محیط و اهمیت چشمگیر این موضوعات در مسابقه در نظر گرفته شده شرکت کند. 

 

 

وی اعلام کرد: به آثار برتری که به این مسابقه راه یابند جوایزی اهدا خواهد شد و از آن‌ها تقدیر به‌عمل خواهد آمد. علاقمندان می‌توانند از اول بهمن ماه تا اول اسفند ماه آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. 

 

 

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را همراه با مکان ثبت اثر و نام و نام خانوادگی و شماره تماس به ایمیل hamadan.at@frw.org.ir ارسال کنند.

 

 

وی با بیان اینکه این مسابقه از سوی اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 34210909 تماس حاصل کنند. 

موج

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal