آخرین اخبار

16. بهمن 1400 - 9:14   |   کد مطلب: 41361
نماینده همدان در مجلس با اشاره به سلسله نشست‌های مجامع استانی نمایندگان با آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس‌جمهور در این جلسات در جریان مسائل و مشکلات استان‌ها قرار می‌گیرد و این در برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری ‌ها برای حل مشکلات موثر است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد مهدی مفتح نماینده مردم همدان با اشاره به سلسله نشست‌های مجامع استانی نمایندگان با  رئیس جمهور گفت: نمایندگان در این نشست‌ها می توانند مسائل، مطالب و مشکلات ملی، استانی و حوزه های انتخابیه خود را از نزدیک با رئیس جمهور مطرح کنند و از این رو این نشست ها می تواند در تصمیمات و مصوبات دولت بسیار تاثیر داشته باشد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مجامع استانی نمایندگان غرب کشور با رئیس جمهور افزود: در دیداری که ما اخیراً با آقای رئیسی داشتیم نمایندگان هر کدام به ترتیب مسائل و مشکلات ملی، استانی و حوزه‌های انتخابیه خود را  مطرح کردند و آقای رئیس جمهور هم با حوصله نکات و مطالبی که از سوی نمایندگان مطرح شد را یادداشت کردند و درباره هرکدام از نکات و مطالبی که مطرح شد دستورات و یا پیشنهادات و راهکارهایی را برای حل مسائل دادند.

 

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: در مجموع  جلسه نمایندگان  استان‌های غربی با آقای رئیسی جلسه بسیار خوبی بود و مطالب بسیار خوبی هم از سوی نمایندگان و رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم مطرح شد.

 

 

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی قبل از نشست با نمایندگان استان های غربی با مجامع استانی، استان های دیگر هم جلسه داشتند و به نوعی ما جزو نمایندگان استان‌های پایانی بودیم که با رئیس جمهور دیدار کردیم، یعنی تا کنون اکثر نمایندگان با آقای رئیسی دیدار داشتند و مطالب و مسائل خود را مطرح کرده اند که این در حل مسائل کشور بسیار موثر است.

 

 

مفتح بیان کرد: رئیس‌جمهور در این جلسات بهتر و بیشتر با مسائل و مشکلات استان‌ها آشنا می‌شود و این در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها و حل مشکلات می تواند بسیار موثر باشد.

 

 

فتحی تاکید کرد: رئیس جمهور در جلسه ای که با ایشان داشتیم با صبر و حوصله به صحبت‌های نمایندگان گوش دادند و صحبت های هیچ کدام از نمایندگان را قطع نکردند و اجازه دادند نمایندگان مسائل خود را کاملاً بیان کنند.

 

 

وی با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس گفت: بنده معتقدم  تعامل بسیار خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد و برگزاری این جلسات  هم باعث می شود تعامل بین دولت و مجلس بیشتر و بهتر شود. قطعا همکاری، تعامل و ارتباط بیشتر مجلس و دولت، به حل مشکلات کمک زیادی می کند.

 

 

مفتح خاطرنشان کرد: انشالله این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و جا دارد از رئیس جمهور و دست اندرکاران این نشست تشکر کنیم.

 

 

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این نشست ها باعث می شود نمایندگان مسائل و نکات خود را به آقای رئیس جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور هستند منتقل کنند و این در تصمیم گیری های دولت آقای رئیس‌جمهور می‌تواند موثر باشد و به نفع مردم تمام شود.

 

به گزارش فارس، سلسله جلسات و دیدار مجامع استانی نمایندگان مجلس با آیت الله رئیس جمهور با ابتکار معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

بر همین اساس تا کنون در حدود 230 نفر از نمایندگان استان های مختلف با رئیس جمهور دیدار و درباره مسائل مختلف ملی، استانی و حوزه های انتخابیه خود گفت وگو کرده اند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal