آخرین اخبار

27. بهمن 1400 - 11:12   |   کد مطلب: 41473
حجت‌‍‌الاسلام حسین طیبی‌فر در روایتگری انقلاب مردم، گفت: مردم به حاکمیت الهی فعلیت بخشیده و امروز به آن استمرار می‌بخشند، اما در رژیم قبل مردم هیچ نقشی نداشتند حتی سگ آمریکایی ارزشش بالاتر بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌‍‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در نشست آنلاین که به همت نسرا سپاه انصار الحسین(ع) همدان برگزار شد، در روایتگری انقلاب مردم و کارآمدی دین در دوران جدید به تأکیدات رهبر معظم در جهاد تبیین پرداخت و اظهار کرد: دشمن در همه صحنه ها با شکست روبرو شده و هجمه را چند برابر کرده، در برابر این هجمه عملیات باید جهادی باشد و یکی از محورهای اصلی عملیات تبیین یعنی همان روشنگری، بیدارسازی، آشنا کردن دیگران با ثمرات انقلاب اسلامی.

 

انقلاب موجب ابطال افیون ملتها شد
وی با بیان اینکه آنجا که دشمن به اندیشه و فکر و روح و روان انسانها حمله می‌کند، درواقع دشمن در برابر جهاد قرار می‌گیرد، افزود: انقلاب اسلامی یک زلزله سیاسی در دنیا و طوفان در تاریخ معاصر به وجود آورد، موجب ابطال افیون ملت‌ها و نظریه بدترین نوع حکومت لیبرالیسم شد و یک و نیم میلیارد انسانی را به تحرک واداشت.

 

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی مقاومت است و انسان های دین دار، آزادیخواه و آزاداندیش حرف برای گفتن دارند، افزود: امروز با انقلاب معادلات دنیا را بر هم ریخته و موجب ابطال نظریه از نیل تا فرات شده است.

 

وی اذعان کرد: امروز کار رژیم اسرائیل به جایی رسیده که نیل تا فرات را مورد هدف قرار داده بودند با زبان بی زبانی فریاد می‌زنند که بگذارید در چهار دیواره خودمان بمانیم اما می‌دانند که ماندنی نیستند.

 

 

ایران با انقلاب اسلامی کدخدایی را از آمریکا گرفت  
حجت‌‍‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه آمریکایی بعداز شوروی سابق اعلام کردند که جهان دهکده است و این دهکده کد خدای می‌خواهد و ما کدخدای دنیاییم، خاطرنشان کرد: البته انقلاب اسلامی کد خدایی را از کدخدایی آمریکا گرفت و این قدرت انقلاب اسلامی است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: آنان که حرکت شاهنشاهی را دنبال کرده و نحوه جهت‌گیری آنان را در نوکری با آمریکا و غربی‌ها دیده‌اند، می‌دانند که اگر انقلاب اسلامی شکل پیدا نمی‌کرد امروز چیزی به عنوان دین، حاکمیت دینی، ارزشهای دینی برای ما معنا نداشت.

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب زیادی داشته، گاهی حرکتش ضعیف و سرعتش بخاطر وجود مزدوران و نفوذی‌ها و موانعی که دشمن ایجاد کرده کم شده اما متوقف نشده و همیشه حالت پیش روندگی داشته است.

 

 

گاهی شاخ و برگ انقلاب را شکستند اما بخاطر ریشه آن در عمق جان ملت است، هنوز پایدار است
وی یادآور شد: این انقلاب مانند درختی ریشه‌هایش در عمق جان ملت فرورفته که گاهی شاخ و برگ آن شکسته اما ریشه آن هنوز مقاوم در برابر دشمن ایستاده و همه قدرتهای دنیا هم به عظمت آن اعتراف می‌کنند.

 

 

حجت‌‍‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه شاید در برخی از جاها موفقیت خوبی نداشتیم و این عدم موفقیت به خاطر این است که مسئولان به خواسته نظام، به دین، شریعت، فرامین رهبری عمل نکردند، افزود: آنجا که به فرامین رهبری و دین عمل کردیم موفق بودیم آنجا که موفق نبودیم و یا کند روی داشتیم، مسئولان به نظرات دین و رهبری توجه نکردند.

 

 

هویت و استقلال اولین دستاورد انقلاب بود
 وی با بیان اینکه انگیزه انقلاب حاکمیت الهی بود که تحقق پیدا کرده است، افزود: در رژیم شاهنشاهی ملت ما یک هویت و استقلال از خود نداشت، اما امروز اولین دستاورد انقلاب هویت بخشیدن، خودشناسی و روی پای خود ایستادن است. آنچنان که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت می‌گوید ما خودمان آوردیم و خودمان هم بردیم، اما با وجود انقلاب دیگر آمریکا عزت ما را نمی‌برند و ما از خود استقلال داریم.

 

 

 

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه قبل از انقلاب مردم همه از آب آشامیدنی و برق بهره مند نبودند، گفت: شاه در یکی از سخنانش صراحتا" با توهین به مردم می‌گوید که مردم همانند گوسفند هستند و در این کشور کار به جایی رسیده بود که سگ آمریکایی از مردم بیشتر ارزش داشت.

 

 

 

قبل از انقلاب سگ آمریکایی از مردم ایران ارزشش بالاتر بود
وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را تغییر حاکمیت در کشور ایران دانست و گفت: امروز حاکمیت در کشور اسلامی با حاکمیت الهی و عصمت و طهارت شکل گرفته است.

حجت‌‍‌الاسلام طیبی‌فر گفت: در حاکمیت دینی ولی فقیه هیچ سخنی از خود ندارد و بیان کننده حکم الله است، لذا حاکم شخص نیست و حاکم فقه اسلام و حکم اسلام است بنابراین ولی فقیه هم باید به آن عمل کند و استثنا بردار نیست.

 

 

وی با بیان اینکه در انقلاب مردم محور مقبولیت شدند و درواقع نقش محوری و کلیدی در حاکمیت الهی دارند، افزود: مردم به حاکمیت الهی فعلیت بخشیده و استمرار می بخشند، اما در رژیم قبل هیچ نقشی نداشتند.

 

 

انقلاب گفتمان مکتب دینی را احیاء کرد
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای انقلاب بر هم زدن نقشه های دشمن در غرب آسیا خواند و گفت: امروز با انقلاب گفتمان مکتب الهی و دین در دنیا احیاء شد این درحالی است که تا دیروز گفتمانهای کمونیستی مطرح بود.

 

وی استقلال را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: اینکه شاه همیشه به آمریکا می‌گفت من نوکر شما هستم و 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حکومت و دستور می‌دادند، این کجای استقلال است؟

 

حجت‌‍‌الاسلام طیبی‌فر تأکید کرد: قدر این انقلاب، استقلال، و مردم را باید دانست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal