آخرین اخبار

28. بهمن 1400 - 22:11   |   کد مطلب: 41489
سرپرست فرمانداری اسدآباد از اجرای طرح شهر بدون دخانیات در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با چشم اندازی ۵ ساله و تا افق ۱۴۰۴ با هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف دخانیات در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین علی شرکایی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد، افزود: همچنین در راستای اجرای این طرح روستای گردشگری ملحمدره هم به عنوان روستای بدون دخانیات شهرستان معرفی و هدف گذاری شده است.

 

وی تصریح کرد: در این طرح و تا افق مشخص شده تلاش می‌شود با همکاری مردم، اصناف و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به سمت دستیابی به شهری بدون دخانیات پیش برویم.

 

 

شرکایی در ادامه با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از اعتیاد نیازمند عزم جمعی است، گفت: در این زمینه ضروری است تمامی دستگاه های مرتبط در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرستان اسدآباد به صورت جدی اقدام کنند.

 

 

سرپرست فرمانداری اسدآباد همچنین با تاکید بر پژوهش محوری شدن مقابله با اعتیاد با همراهی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، بر فراهم کردن مقدمات برگزاری همایش ترک اعتیاد و آسیب شناسی موضوع، فضا سازی محیطی برای ترویج فرهنگ مقابله با موادمخدر و ترک اعتیاد و همچنین بررسی آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد تاکید کرد.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal