آخرین اخبار

8. اسفند 1400 - 21:32   |   کد مطلب: 41577
معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای همدان خبر داد؛
نصب حفاظ ایمنی و نیوجرسی درمحورهای استان همدان
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: عملیات نصب حفاظ ایمنی و نیوجرسی برای جلوگیری از وقوع تصادف در محورهای مختلف استان همدان درحال انجام است.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود رستمی  با بیان اینکه در ۱۲ کیلومتر از گردنه اسدآباد نصب نیوجرسی و سیستم روشنایی در حال اجرا است، عنوان کرد: در این محدوده بیش از ۷ کیلومتر نیوجرسی و ۵ کیلومتر روشنایی اجرا و بهره برداری شده است و در بقیه مسیر این طرح در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبه‌ها و نظریه پلیس راه استان از زمان اجرای اقدامات فوق، هیچ گونه تصادف منجر به فوتی در محدوده مذکور رخ نداده است و این امر نشانه بالا رفتن ایمنی محور و تردد امن وسایل نقلیه خواهد شد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی (نیوجرسی) به وقوع می‌پیوست، از نوع رخ به رخ و به دلیل خروج از مسیر بود، تصریح کرد: اکثر مواقع این تصادفات، فوت را در پی داشتند اما حال، در گردنه اسدآباد برابر گزارش پلیس در محدوده‌هایی که حفاظ ایمنی و نیوجرسی اجرا شده، برابر گزارش پلیس در محدوده‌هایی که حفاظ ایمنی و نیوجرسی اجرا شده (درگردنه اسداباد) آمار تصادف منجر به فوت در این حدوده به صفر رسیده است.

 

 

رستمی در ادامه افزود: علاوه بر اجرای عملیات نصب حفاظ میانی، عملیات نصب حفاظ ایمنی و نیوجرسی جهت جلوگیری از آمار تصادف در محورهای مختلف استان همدان درحال انجام است.

 

 

وی یادآور شد: هم اکنون این عملیات در محورهای نهاوند، کنگاور، ویان، کبودرآهنگ، رزن، قروه، همدان، ملایر، تویسرکان، کنگاور، همدان و سه راهی صالح آباد در مقاطع مورد نیاز در حال اجرا است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal